perjantai 11. syyskuuta 2009

Kyllä se on ihan oma

Tänään on ollut vähän huonompi päivä. Kuten oon jo kertoillut, työpäivät on aina kestäneet noin 10-12 tuntia. Siksi olin niin helpottunut, kun viikonloppu häämötti edessä. Kunnes. El director tuli kertomaan, että olen viikonlopun töissä. Ja heti putkeen seuraavan viikon. Aina joka toinen viikko näin. Kolmetoista työpäivää, kolme vapaata. Ei muuten onnistu. Itku meinasi tulla, José hätääntyi ja passitti minut kotiin. Katsotaan nyt, mitä tapahtuu. Eniten mun käy sääliksi Joséa. Sekin näytti siltä, että se purskahtaa kyyneliin.

Ei nyt mitään niin pahaa ettei jotain hyvää. Sain katsojapalautetta! Yksi mies soitti toimitukseen, ja sanoi, että näytän siltä, että mulla on peruukki. Kenenkään tukka ei kuulemma voi olla näin vaalea. Kyllä se myös kehui ja toivotti tervetulleeksi Chileen. Mailiosotteenkin olisi halunnut, mutta José ei suostunut antamaan.

6 kommenttia:

  1. Mä lähetän sulle mokkulatsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Kiva lukea sun juttuja! Ihan kuin olisit tässä jossain ihan lähellä! Pitää ostaa pian espnjankielen sanakirja et oppis itsekin muutami sanoja ainakin! Oonaa kiinnostaa kovin uuden kielen oppiminen!

    VastaaPoista
  3. Tuliks noihi työvuoroihin joku selvyys? Noillako mennää? Aika kurjaa jos ne teettää sulla noin paljo töitä :/
    Terkkuja Elpulta ja Paltsilta <3

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä Siina Chileen sekä terkut vaarilta ja mummilta

    VastaaPoista
  5. Hurjia työvuororupeamia kyllä, mutta on se 3 pvn vapaakin sit aika palkitseva, kinua 4 ;)

    Kivaa palautetta oot saanu :D Kohta sulla on joku fanisaittikin siellä :D

    Mulla 2 pv vapaata ja meinaan nauttia täysin rinnoin (?), tänän löhöän, saunon ja mässäilen. Huomenna meen pankkiin sopimaan lainajuttuja, shoppailemaan työvaatteita ja sit leffaan kattelee Kauhea Kankkunen :D

    Mis juu veri meni, kirjottelehan taas!! <3
    Suukkoi ja halei! <3

    VastaaPoista
  6. Kauhea kankkunen on loistava, katoin sen lentsikassa:D

    VastaaPoista